Geplaatst: 15-03-2009 11:02
Hoi,
Als mijn auto warm is, loopt mijn gas na het aantikken langzaam terug.
Ook als ik koppel bij het schakelen pakt hij meer gas, tussengas dus.
Hij geeft, als hij aan de computer hangt geen storing aan, dus ik weet het niet.
Misschien zijn er meer mensen met dit probleem???