Geplaatst: 21-02-2010 15:26
[149264]Ik heb een probleem ik hoor een constant regelmatig getik. Wat begint zodra ik de motor start, maar het heeft geen effect op hoeveel gas ik geef van de motor. Ik zelf denk dat het getik van en kachel motor of kachelmotorklep of verwarmingsklep komt, maar hij reageerd ook niet op de kachel motor en de knoppen van de verwarming. Toch bijft het tikken constant en ik wordt er gek van. wie kan mij daarbij helpen AUB.