3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-06-2010 17:43
[156759]Geen Cdi !!!
Enorme rookpluim uit uitlaat, stookt zijn motorolie op. Motor draait perfekt.
Iemand hiermee ervan, Turbo?