Geplaatst: 07-06-2010 17:30
[156852]Goedendag allemaal, weer een leuke storing en ja ik hoop dat iemand dit vaker heeft mee gemaakt.
We hebben hier een 307 2.0 hdi. van het bouwjaar 2004. soms wanneer deze mensen rijden gaan in eens de daschboard lampjes branden en vallen de tellers op nulstand. kunnen geen foutcode er op uitlezen. ook hebben we nieuwe massa's gelegd van de accu naar het motorblok en ook naar het chassis. het enige wat ik uit heb kunnen lezen fout in multiplexing in instrumentenpaneel. maar veel wijzer word ik hier niet mee. heeft er iemand een idee of heeft dit ooit meegemaakt.
alvast bedankt voor het meedenken
mvgr