Geplaatst: 10-06-2010 11:01
[157038]Hallo,
Wij hebben hier een xantia staan waarvan de stuurdemper voor de 2e keer gescheurd is na het vervangen van de pomp, de pomp is schijnbaar (volgens citroen dealer) niet af te stellen. De pomp kwam via onderdelen lijn en had het zelfde nummer als de oude. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?? Is te druk te hoog???
BVD. Auto Cenrum Biermans