Waarom geen plaats voor motorfietsen in dit Garageforum?

2 reacties

Merk
Motorfietsen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

PietjeBel

Lid sinds: 01-11-2008

Bijdragen: 8

Geplaatst: 18-11-2008 20:13

Waarom is er geen plaats voor motorfietsen in dit Garageforum?


AMT, was dacht ik ook bedoeld voor motoren-techniek. Er worden/werden in AMT vaak in diverse artikelen aandacht besteed aan motorfietsen. Dus waarom staan er alleen automerkn en types om uit te kiezen. Ik stel liever mijn vraag aan AMT i.p.v. andere motorfora, omdat die vaak niet zo profesioneel zijn.