Geplaatst: 04-02-2010 14:43
[147749]wij hebben hier een new beetle staan bij deze brand het abs lampje en we komen niet in het systeem om uit telezen maar het grootste probleem is dat de auto van zelf op eens remt wie heeft dit eerder mee gemaakt??
de remlichten doen het gewoon .