Geplaatst: 04-02-2010 15:11
[147750]Storing in het gloeisysteem.
Tijdens het demonteren van de gloeibougies merkte wij op dat het gloeigedeelte onder in de cilinderkop was afgebroken, heeft iemand dit vaker gehad, en misschien een tip om dat stukje eruit te krijgen.
Anders halen we de kop eraf.
Alvast bedankt voor het mee denken.
Afa. Orlando