Geplaatst: 05-02-2010 19:53
[147874]Hoi,
Ik heb hier een kangoo, gloeit niet meer.
Na wat speurwerk op deze site kwam ik erachter dat het relais goed is, hij krijgt alleen geen massa vanuit de ECU
Het gekke is dat op het dashboard het controle lampje wel netjes oplicht en uit gaat.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn??
Heb de bedrading van de massa leggende draad naar ecu gecontroleerd, is goed.
Als ik deze draad zelf massa geef gloeit het relais prima en start de motor dus ook prima.
Gr Visscher