Geplaatst: 06-02-2010 13:57
[147917]Er doet zich regelmatig een probleem voor op de snelweg, de wagen trekt dan niet door vanaf 110 km per uur. Ook wanneer ze in de Ardennen wat heuvels oprijden of snel een inhaalbeweging doen, doet het zich voor. In het gewoon verkeer zijn er geen problemen zegt men.De wagen is steeds goed onderhouden maar misschien is er een filter in de tank of ergens anders.Ik werk niet zoveel aan audi. Kan iemand me raad geven.
ps. de wagen heeft 300.000km nu.