Geplaatst: 02-06-2010 22:26
[156626]Beste,
Bij het vervangen van het uitlaatspruitstuk (barsten in inox) heb ik de batterij afgekoppeld om geen foutcodes te krijgen.
Na montage alles aangesloten;
Start maar slaat niet aan.
Is er een reset knop aanwezig?
Zo ja waar, of dient de auto gereset worden?
Groet Bart