Geplaatst: 11-12-2009 17:22
Ga eens proefrijden en kijk dan naar de gevraagde en werkelijke inspuithoeveelheid.
Misschien werkt de gaspedaalpositie niet goed meer en wordt er te weinig ingespoten.
Kijk dan ook gelijk naar de gewenste en werkelijke turbodruk en gewenste en werkelijke luchtmassa.