Geplaatst: 17-05-2010 13:31
intercooler slangen goed na lopen op vette plekken,als er een gaatje/scheurtje in zit kan de olie die eventueel in dat traject zit naar buiten kruipen.....uiteraard is veel olie in dat circuit niet de bedoeling :)
Wat betreft het 'schokje' ..ja dik 2 ton op de klok...het gehele brandstof systeem is ook niet nieuw meer...misschien een bepaalde vorm van vervuiling...
suc6