1 reactie
Lid sinds: 02-08-2009
Bijdragen: 32
Geplaatst: 21-11-2009 17:19
Dit zul je uit moeten lezen, storings lampje = foutcode!!
Gaspedaal kun je ook met multi meter doormeten op onderbrekingen (ga er vanuit dat het een electronisch gaspedaal is).