7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 350
Geplaatst: 17-05-2009 20:35
Hallo Wim,
Wat voor rook geeft hij uit de uitlaat (rijden/stationair/vollast)? Zwart, blauw of grijs? En wat voor motor is het 1.8 of 2.0? en is het een Duratorq?
Ik hoor graag wat je bevindingen zijn!