Geplaatst: 11-06-2009 18:06
Ik weet niet of het bij deze auto ook kan zijn, maar wij hebben een keer gehad dat na verv. van de disriem wij ook zo een soort storing hadden. Die konden we ook niet wissen. Verzetten van de dis riem maakte ook niet uit. Het was toen zo dat de pomp zelf ook foutcode opslaat. Deze kon je met een stekker uitlezen en wissen. Direct op de pomp. Nadat die was gewist was het probleem over.
Ik weet niet of dat hier ook mogelijk is.
Succes Iwan