Geplaatst: 22-01-2009 14:27
geachte collega s,
krijg bij deze auto elke keer foutcode:krukas sensor.
krukas en nokkenaspositie sensoren vervangen.
helesysteem nagekeken op luchtlekkages en alle stekkerverbindingen gecontroleerd.
weet het nu even niet meer.
heeft iemand hier ervaring mee?
vriendelijke groet andre.