Geplaatst: 12-03-2010 22:52
P0352 geeft aan dat er iets mis is met een bobine (of een van zijn circuit's) .Als je de bobine al vervangen hebt, moet je toch gaan meten wat er niet goed is, voeding of aansturing?
Injectoren denk ik niet direct aan, kunnen wel niet aangestuurd worden maar worden vaak met dit soort codes door de ECU uitgeschakeld.
Oiram