Geplaatst: 12-06-2010 16:27
We hebben een kagoo benzine binnen gekregen met slecht lopende motor.
(Storing verbrandings probleem kat bescherming)
Hebben de bobines al los getrokken maar weinig verschil bij cil 1 en 4. bij cil 2 en 3valt de motor uit. Bougies vervangen geen verschil. de uitlaat puft en ruikt naar benzine. compressietest gedaan was goed. 4 gas meting een co van 0.8-0.9 hc veel te hoog. lambda sondes gecontroleerd via de kast (bosch) en doorgemeten waren goed.
iemand enig idee?
met vriendelijke groet,
joost