Geplaatst: 29-03-2008 11:55
Hallo formumleden,
Ik heb een drie tal problemen.
De eerste en grootste is dat als de snelheid tijdens het rijden verminderd is en niet teruggeschakeld is voordat ik gas geeft, dan trekt de auto niet meer op.
Dit blijft ook als ik daarna alsnog terugschakel.
Als ik de auto uit zet en gelijk weer start, dan gaat het weer goed.
Dit doet de auto sinds de brandstofpomp en verstuiver, filters etc. zijn vervangen.
Zijn jullie er bekend mee? en wat kan de oorzaak zijn?
Tweede: als ik tijden het rijden mijn linkerknipperlicht aanzet en ga afremmen, dan begint mijn het sneller te knipperen en buiten gaat een remlicht uit en gaat het knipperlicht aan.
Derde: Mijn centrale deurvergrendeling doet het de ene keer wel en de ander keer niet.
Graag jullie reatcie.
m.v.g.
Shyaak