7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 12-02-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 12-02-2008 14:31
Kun je het inspuitmoment niet opmeten? Het lijkt op een verkeerd tijdstip. Is de temperatuurzender wel ok?