Geplaatst: 07-06-2009 22:13
Er zit in of rond de motor een vreemde pieptoon die vooral bij belasting erger wordt.
Het leek op een defecte spanrol of lager, maar bij demonteren van de multisnaar bleef het geluid aanwezig.
Ook als je de motor uitzet komt hij met hetzelfde geluid tot stilstand.
Wie heeft een suggestie?