2 reacties
Lid sinds: 01-03-2009
Bijdragen: 2
Geplaatst: 02-03-2009 8:05
Dat je 's nachts geen antwoord krijgt komt waarschijnlijk omdat de meeste normale mensen dan slapen en niet achter de computer zitten.