Geplaatst: 16-03-2010 18:39
Je schreef in je eerste bijdrage dat je de turbodrukregelaar al had gecontroleerd. Dit is klep N75.
Ga eens rijden en kijk dan naar de gewenste en geleverde turbodruk. Kijk ook of N75 klep heel veel of juist heel weinig wordt aangestuurd. Dus de aanstuurverhouding.