Geplaatst: 11-05-2009 22:13
[128460]Hallo mede monteurs
Ik heb het volgende bij de hand
Motor storing van de desbetreffende auto : Doorstroming Egr te weinig , lampje storing brand na ca 2weken elke keer weer en zelfde storing aanwezig
Gasklep is gereinigd en weer in de basis stand gezet,
Egr klep is vervangen en ook in de basisstand gezet.
Map sensor gereinigd
Brandstof systeem gereinigd
Auto is zeer goed onderhouden beurten netjes afgewerkt
In het verleden waren er al storingen met de bobine`s die zijn allemaal vervangen ook de bougie`s.
Auto loopt verder goed niks aan de hand.
Ik vroeg mij af of iemand iedeen had over deze storing.
Vr grt Sjaak.