Geplaatst: 14-05-2009 8:58
[128600]deze rexton slaat bij eerste keer starten niet aan, tweede keer wel. dit doet hij zo goed als iedere morgen. ook als je in z'n vrij naar de 4000 toeren gaat, gaat hij net voor de 4000 al z'n toerental begrenzen. is dit normaal bij een automaat? zowel in P als in N doet hij dit. en op het moment van toerenbegrenzen zie je ook de snelheidsmeter oplopen naar 60 a 90 km/h, dat terwijl je gewoon stil staat. ik beschik helaas niet over de mogelijkheid deze auto uit te lezen....
verdenk zelf de bdp-sensor voor het eerste probleem, maar wie weet heeft er iemand een veel betere tip.
mvg, Tim.