Geplaatst: 15-05-2009 17:28
[128686]bij deze auto is het probleem dat hij af en toe afslaat bij afremmen.
3 van de 10 remmen bij een stoplicht of bocht zakt het toerental helemaal naar beneden.soms pakt hij weer
op maar meestal slaat hij af.
heb gasklephuis met positiemeter etc al uitgewisseld met andere auto.kan ook geen lucht/vacuum lekkage ontdekken.
heeft iemand nog een idee