Geplaatst: 21-05-2009 14:20
Auto neer gezet zonder probleem, volgende dag wilde men starten en moter draait snel rond. (net of is er geen compressie) De distributie riem is heel en krukas en nokken as draaien maar moter slaat niet aan. moter heeft 100000 km gedraaid.