Geplaatst: 13-07-2009 17:52
Volgens Opel's Tis-2000 moet de luchtmassa stationair 10-22 kg/u zijn.
Met een klein beetje gas meer dan 20kg/u. Geen maximum gegeven.
Ik vind het vreemd dat in de 1e versnelling er meer lucht de motor in gaat dan in de rest.
Zou toch eens een andere luchtmassameter proberen.