Geplaatst: 08-04-2008 12:42
[102451]Betreffend voertuig is een Mazda 121 Bestel, standaard basis Ford Fiesta met de 1.8D endura de motor
Systeem gloeit niet voor, relais ok, gloeibougies ook ok.
Tevens draait de koelventilator continue, nu denken we dat beide problemen uit één storing komen (bijv. thermoschakelaar die doorverbindt zodat het systeem denkt dat de motor warm is en niet hoeft voor te gloeien).
Gevonden thermoschakelaar zit in het thermostaathuis maar bij demonteren stekker geen verschil, tevens nieuwe sensor besteld maar leverancier levert een radiateur-schakelaar.
Wie kan meehelpen aan de oplossing?
bvd