Geplaatst: 27-02-2010 13:40
Uiteindelijk is het hoge woord eruit..........Klant gaat een andere auto kopen en deze denk ik inruilen!!!! Ook met het oog op meerdere problemen in de toelomst. Ik hoef er verder niets meer aan te doen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Remco