Geplaatst: 27-05-2010 22:37
Heb een Corsa hier staan met het volgende probleem :
Stationair loopt hij af en toe te hoog en net of hij te rijk mengsel krijgt , soms bij optrekken stottert hij flink en slaat hij bijna af.
wagen loopt over het algemeen wel goed maar deze problemen komen vrij vaak terug , vooral het te hoog stationair lopen.
Motorstoringslampje gaat niet altijd aan bij de problemen , maar heel af en toe.
Kom met mijn OBD 2 scan er niet in om hem uit te lezen wat eigenlijk ook gewoon moet kunnen .
Ben zelf aan het denken aan de nullastregelklep .
Wie kan mij verder helpen ?