Toerental stationair en soms haperend bij acceleratie

4 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
X14SZ
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2010 22:37

Heb een Corsa hier staan met het volgende probleem :

Stationair loopt hij af en toe te hoog en net of hij te rijk mengsel krijgt , soms bij optrekken stottert hij flink en slaat hij bijna af.

wagen loopt over het algemeen wel goed maar deze problemen komen vrij vaak terug , vooral het te hoog stationair lopen.

Motorstoringslampje gaat niet altijd aan bij de problemen , maar heel af en toe.

Kom met mijn OBD 2 scan er niet in om hem uit te lezen wat eigenlijk ook gewoon moet kunnen .

Ben zelf aan het denken aan de nullastregelklep .

Wie kan mij verder helpen ?