rookt bij gas geven en bij geluid binnen??

3 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2010 20:29

hoi allemaal, Wij hebben hier een transit die wanneer de turbo inslaat lijkt het of hij blaast door de ventilatie . maar gevoeld komt niks door en staat ook niet in verbinding met de turbo. als de turbo in komt gaat deze ook flink zwart roken. de turbo is vervangen en de egr-klep ook. heeft iemand nog een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen.

alvast bedankt