2 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 600
Geplaatst: 02-03-2009 14:09
opel tigra stoot tijdens constant rijden.
geen storing in computer opgeslagen/bobine gewisseld geen verbetering
egr klep is al vernieuwd
kan iemand mij helpen?
bennie