Geplaatst: 01-08-2009 9:57
Bij deze auto gaat regelmatig(bij koude motor) acculampje branden waarbij de motor ook sneller stationair gaat draaien(+/- 2000 rpm). Er zijn geen foutcodes aanwezig.
Dynamo is 2x nagekeken en 100% in orde. Instrumentenpaneel is nagekeken en 100% in orde. Nieuwe draad(blauwe) aangelegd vanaf ECU naar Dynamo. Massapunten gecontroleerd en gereinigd.
Dit alles heeft nog geen resultaat opgeleverd. Heeft iemand wellicht nog een tip of enige ervaring met deze storing?.