Geplaatst: 10-04-2008 17:51
Deze auto heeft de distributieriem kapot gehad en na reparatie en montage van de kop wil hij niet lekker oppakken. Als je een beetje speelt met het gaspedaal dan trekt hij verder vlotjes op en rijdt hij verder prima.
Verder valt hij soms stationair ook uit
Heeft iemand een tip wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Mvg
PS de boel staat op tijd.