Wil niet goed oppakken bij snel accelereren

26 reacties

Merk
Daewoo-Chevrolet
Model
Matiz
Type
Matiz
Onderwerp
Motor
Motorcode
0.8
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-04-2008 17:51

Deze auto heeft de distributieriem kapot gehad en na reparatie en montage van de kop wil hij niet lekker oppakken. Als je een beetje speelt met het gaspedaal dan trekt hij verder vlotjes op en rijdt hij verder prima.

Verder valt hij soms stationair ook uit


Heeft iemand een tip wat hier aan de hand zou kunnen zijn?


Mvg



PS de boel staat op tijd.