Lid sinds: 28-01-2009
Bijdragen: 10
Geplaatst: 30-01-2009 16:17
Dag Iwan,
Nou zoals je op het forum kunt lezen schiet het dus niet zo veel op met de auto...
Waar zitten jullie met het bedrijf?? Wij wonen in de gemeente Apeldoorn..
Groet Dorianne