Geplaatst: 14-04-2008 12:05
Soms bij langzaam optrekken houdt de auto in, dit euvel gaat zich vaker voordoen.
Als je dan meer of minder gas gaat geven is het over. Er is geen foutcode.
Met uitlees apperatuur zijn we gaan rijden met de parameters( turbodruk, tempera-
tuur, gaspedaal, egr regeling) aan, deze geven
op het moment dat de storing zich voordoet geen verandering aan.
Wie weet hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.