2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-02-2010 23:44
lijkt erop dat met parameters uitlezen de N75klep (wastegateklep) meteen 95% duty cycle geeft.
waardoor vermoedelijk de turbo druk niet op komt.