Geplaatst: 19-02-2010 10:44
[149063]Dag collega's,
Wij hebben een transit van 2006 staan met een probleem.
Een week geleden kwam die met een gesprongen stuurleiding en die hebben wij vervangen.
nu staat ie weer met het zelfde probleem?
is dit voor gekomen bij iemand?