Stuurpomp leiding Transit

8 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
81 kw
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-02-2010 10:44

[149063]Dag collega's,

Wij hebben een transit van 2006 staan met een probleem.

Een week geleden kwam die met een gesprongen stuurleiding en die hebben wij vervangen.

nu staat ie weer met het zelfde probleem?

is dit voor gekomen bij iemand?