Geplaatst: 19-02-2010 21:50
PROBLEEM; vermogen 2.0 tdi pompverstuiver valt weg, storingslampje gaat branden, contact uit/aan gaat hij weer.
opgeslagen storing; laaddrukregeling overschreden.
reeds vervangen; turbo compleet & n75 magneetklep laaddrukbegrenzing.
OPLOSSING ??
GROETJES GOLFXXXXX