Geplaatst: 20-02-2010 23:09
[149221]Hallo ik heb een vraag met betrekking tot de koppeling van de aircocompresser deze is kapotgelopen en vastgelopen is deze koppeling los te vervangen of moet er een nieuwe compressor op of is de koppeling kapotgelopen omdat de compressor is vast gelopen en komt dit vaker voor .
Groeten May