Geplaatst: 04-01-2008 19:53
we hebben een freelander die geen vermogen heeft.
toerental komt wel tot plm: 4000 (max)
in 1 en 2 trekt ie goed maar eenmaal in3e versn zit er geen vermogen in , houdt dan in
heb de modulator met 3 aansluitingen gecontroleerd op vacuum, is oke. daarna luchtmassameter
eraf gehad( tip van dealer), zelfde probleem.
inlaat spruitstuk en egr en turbodruksensor schoon gemaakt, geen resultaat!
turbo werkt wel want de slangen worden keihard tijdens gas geven!
oorzaak???