Geplaatst: 04-12-2009 22:31
[142789]hallo
als ik mijn auto sochtends start loopt hij 3 seconden en slaat weer af, als ik gas bijgeef
pruttelt hij eerst op 3 cilinders en na 20 sec. gaat hij over op 4 en kan ik rustig het gas loslaten.
ik heb al enige slangen vernieuwd en temperatuursensoren (alle 2), bouten nagedraait van inlaatspruitstuk
en bougies rotor verdelerkap bougiekabels vernieuwd.
heeft iemand een idee? ik dacht zelf aan de bobine namelijk
gr hylke