Geplaatst: 27-11-2008 22:51
Bij een BMW 316 valt regelmatig de verlichting en radiobediening op het stuur uit.
Onder het rijden met de verlichting aan zie je de verlichting van de knoppen op het stuur regelmatig uitvallen. Dit gebeurt ook als je gewoon rechtuit rijdt. Op het moment dat de verlichting weer brandt werkt de radiobediening ook weer. De cruisecontrol werkt helemaal niet meer.
Bij het inschakelen van de cruise control zie je het controlelampje oplichten en weer uitgaan.
Het airbaglampje gaat niet aan als de verlichting in het stuur uitvalt.
Ik vermoed dat de clockspring defect is. Heeft iemand hier ervaring mee?