brandstofbrug

1 reactie

Merk
Saab
Model
9-3
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
brandstofbrug
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

amrouche

Lid sinds: 14-09-2008

Bijdragen: 32

Geplaatst: 27-09-2008 22:57

goedeavond


bij koud starten komt een walm blauw rook uit de uitlaat.


ik heb de inlaat en egr klep schoon gemaakt de rook is wat minder geworden.


ik heb wat verder gekeken ,het kan nog aan de  brandstofbrug legen ,die moet nog dicht gedraait worden,want als lucht in de brug komt gaat de motor roken bij koud starten.


ik wil graag weten hoe die er uit ziet en waar legt hij in de motor?


groeten


amrouche