Geplaatst: 27-09-2008 22:57
goedeavond
bij koud starten komt een walm blauw rook uit de uitlaat.
ik heb de inlaat en egr klep schoon gemaakt de rook is wat minder geworden.
ik heb wat verder gekeken ,het kan nog aan de brandstofbrug legen ,die moet nog dicht gedraait worden,want als lucht in de brug komt gaat de motor roken bij koud starten.
ik wil graag weten hoe die er uit ziet en waar legt hij in de motor?
groeten
amrouche