Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

fred113

Lid sinds: 13-12-2008

Geplaatst: 13-12-2008 16:16

hallo kees


ik ben in het bezit van een nissan vanette cargo


2300 d en heb veel problemen met het nats systeem


nu dus ook weer ,wilden weg rijden ,hij gloeide gewoon voor na een meter


slaat hij uit en krijg hem niet meer aan hij gloeit niet voor en het lichtje op


het stuur kolom blijf knipperen, heb de dealer gebeld maar advizeerd mij


om een nieuwe sleutel te bestellen (terwijl ik na mijn mening 2 goede sleutel maar oke deze keer zouden de transponders kapot kunnen wezen in de sleutels)maar inmiddels zit ik al weer 4 dagen zonder auto ,mischien begrijp je me als ik zeg ik wil van het nats systeem af het kost me veel geld en bezorg me veel elende ik verleis het vertrouwen in mijn auto ,wat ik erg jammer vind wat ik heb er verder veel plezier van ,ik las jou antwoord op het forum dus dacht mischien wil je mij ook wel adviseren


ik ben erg afhankelijk van de auto ,ivm rolstoel vervoer


en iedere keer 4 a 5 dagen zonder auto zitten is erg vervelend ,


en zeker als dit onvoorspelbaar is


b.v.d


met vriendelijke groeten ria