Geplaatst: 13-12-2008 16:16
hallo kees
ik ben in het bezit van een nissan vanette cargo
2300 d en heb veel problemen met het nats systeem
nu dus ook weer ,wilden weg rijden ,hij gloeide gewoon voor na een meter
slaat hij uit en krijg hem niet meer aan hij gloeit niet voor en het lichtje op
het stuur kolom blijf knipperen, heb de dealer gebeld maar advizeerd mij
om een nieuwe sleutel te bestellen (terwijl ik na mijn mening 2 goede sleutel maar oke deze keer zouden de transponders kapot kunnen wezen in de sleutels)maar inmiddels zit ik al weer 4 dagen zonder auto ,mischien begrijp je me als ik zeg ik wil van het nats systeem af het kost me veel geld en bezorg me veel elende ik verleis het vertrouwen in mijn auto ,wat ik erg jammer vind wat ik heb er verder veel plezier van ,ik las jou antwoord op het forum dus dacht mischien wil je mij ook wel adviseren
ik ben erg afhankelijk van de auto ,ivm rolstoel vervoer
en iedere keer 4 a 5 dagen zonder auto zitten is erg vervelend ,
en zeker als dit onvoorspelbaar is
b.v.d
met vriendelijke groeten ria