Geplaatst: 08-09-2009 19:05
Hoi Peter,
Nu begrijp ik je probleem. Ik wist niet dat je alleen werkt. Dan lijkt het me inderdaad wel wat lastiger. Ik ben zelf leermeester en als je dan met zo een klus bezig bent en ze komen steeds wat vragen wordt ik daar ook wel eens kriebelig van.
Hopelijk is het weer morgen wat minder warm.
Nog een ander vraagje.
Foklop en ik hadden bij Tom aangegeven dat het ons leuk lijkt om sommige serieuze mensen van het forum eens te ontmoeten. Nu hebben ze dat ook goed opgepakt en heb jij ook een uitnodiging gehad. Ik las van Tom dat je nog niet had laten weten of je komt. Ons lijkt het een goed initiatief, als je elkaar wat beter kent dan doe je automatisch wat meer moeite om elkaar te helpen.
Dus de vraag:
Kom je ook?
Groeten Iwan