Geplaatst: 28-01-2009 15:45
De stoplichten achteraan werken niet, heb al de lampen vervangen.
De kabelboom achteraan nagekeken en volledig terug in orde gemaakt, volgens mij zekeringen ook ok ( onderaan voetruimte ).
Waar zitten de relais want die zitten daar niet, of zijn er ergens nog extra zekeringen want er zijn ook problemen met de voorste ruitenwisser.
Alvast bedankt voor elke info,
Ruffin Franky,