4 reacties
Lid sinds: 12-08-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 12-08-2008 19:11
Uitlaat echt goed dicht? Anders zal er toch echt een benzinelekkage moeten zijn.
Niet naast de cilinderkop aan de rechterkant?
Zet anders de benzinepomp even constant aan door het relais door te lussen of zo.